Güldüren ve Eğlendiren Filmler

Şu aralar moralim yerinde. E durum böyleyken ince bir liste hazırlayım dedim. Gülümseten filmlere hoşgeldiniz:)

*Horrible Bosses (Seth Gordon) (2011) / Horrible Bosses 2 (Sean Anders) (2014)
Ayağı yere basan senaryosu ve oyuncu kadrosuyla bu iki film beni adamakıllı güldürdü. Motherfucker.

*Chappie (Neill Blomkamp) (2015)
Bu filmi aksiyon, suç, dram, bilim kurgu kategorilerine sokmuşlar ama ben gayet eğlenip güldüm bu filmde. Komedi filmi lan bu. Sırf Hugh Jackman’ın ense tıraşına bile gülünür. Şu Güney Afrikalı soytarı Die Antwoord grubu da filmin önemli rollerini paylaşmış.

*The Grand Budapest Hotel (Wes Anderson) (2014)
Son dönemlerin yine hikâyesiyle, oyuncu kadrosuyla ve farklı atmosferiyle kalitesini ortaya koymuş film. On numara beş yıldız.

*Spy (Paul Feig) (2015)
Jason Statham’ın bir sahnesinde anıra anıra gülmüştüm.

* The Bucket List (Rob Reiner) (2007)
Yaşlı kurtlar hoş vakit geçirmelik şöyle hafif bir film yapmışlar. Tebrikler

* Seven Psychopaths (Martin McDonagh) (2012)
Bu Martin McDonagh’ın farklı bir komedi anlayışı var. Sevilesi. Colin Farrel’in yazar rolü ve filmdeki karakter hikâyeleri sebebiyle hoşuma gitmişti.

*Deadpool (Tim Miller) (2016)
Tartışmaya girmem Marvel’in en iyi filmi bu. Dünyayı kurtaran süper kahraman görmek istemiyorum kardeşim. İntikamcı ve espritüel bir anti-kahraman lazımdı bana. Teşekkürler.

* The Inbetweeners Movie (Ben Palmer) (2011)
Asıl dizisini izleyin liseliler.

* Ace Ventura: Pet Detective  (Tom Shadyac) (1994)
Amerikan sinemasının belli başlı komedyenleri var tabi. Ama Jimciyiz Jimci.

* Back to the Future (Robert Zemeckis) (1985)
Yav iyi hoş da Biff rolündeki arkadaşın yoğun mimik kullanımı çok rahatsız ediciydi.

*Bruce Almighty (Tom Shadyac) (2003)
Efsane. Jimciyiz Jimci.

* Yes Man (Peyton Reed)
Sinemada izlediğim ilk filmJ yeri ayrı bende. Jimciyiz Jimci.

* Meet the Parents (Jay Roach) (2000)

* Tropic Thunder (Ben Stiller) (2008)
İlk inceptionJ)))

*Guardians of Galaxy I-II (James Gunn) (2014-2017)
Fena değil.

* Doctor Strange (Scott Derrickson) (2016)
Bilim imana geldi. Fena değildi.

* The Mask (Chuck Russel) (1994)

* Tucker and Dale vs Evil (Eli Craig) (2010)
Talihsizlikler ve yanlış anlaşılmalar filmiJ)))

* Birdman (Alejandro Inarritu) (2014)
Micheal Keaton abimizin Batman’la meşhur olduktan sonra düşüşünü ve tiyatro alemindeki durumunu anlatıyor anladığım kadarıyla. Gülümseten bir film.

*Kick Ass (Matthew Vaughn) (2010)

* Me Myself & Irene (Bobby – Peter Farrelly) (2000)


Aile denilen şeyin kan bağıyla oluşmadığını bana ilk öğreten film sdfsdjfj

*In Bruges (Martin McDonagh) (2008)

Biraz farklı diyorum bu adam. Bir sıkıntısı var gibi. Bruge şehrini iyi biliriz.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

аффикс -ken в турецком языке

Pedofili ve 4 Film

Выпадение узких гласных на турецком