Bizim Büyük Bok Yememiz


Sa. Yargıç Zima karşınızda. Yargılanmadan kurtulmak istiyorsanız koşu bandına çıkıp en son hızı ayarlayıp saatlerce kaçmanızı öneriyorum. Bugün yargılayacağımız döküntü: Barış Bıçakçı – Bizim Büyük Çaresizliğimiz.

Kitap hakkında ağır sözler söyleyeceğim ama bu demek değildir ki ben bir barbarım.
Çetin – Ender ve Nihal isimli şahısların aynı ev içerisinde birbirlerinden haberi olmadan belirli imâlar ve saçmalarla yaşadıkları aşk üçgeni kitabın özeti. Çok sığ ve yalın söylediğim için sanmayın ki bir ahmak bunları söylüyor. Belki de öyleyimdir. Bilemezsin.

Neden bu kadar sinirliyim? Neden bu kadar nefret doluyum?

1.  “Ankara! Vay be gri şehir!” güzellemeleri.  Düşün artık Ankara’nın yakasından. Ankara’daki sokak adlarını, Ankara’daki hava durumunu, , Ankara’da sürekli gittiğiniz kebabçıyı yazmaktan vazgeçin. Bu durum milliyetçilik, ırkçılık ve din gibi bir şey amk. Bir şehri yücelterek kendi derdine alet etmek hiçbir boku güzelleştirmiyor.

GRİ ANKARA ROBOTU


Not: Ankara’nın bir numarası yok. Yalnızca Ankara’da doğup büyümüşler için anlam ifade edebilecek bir şehir (Oturup düşünürsen başka varyantlar da bulabilirsin ama temel sebep budur). Bu nedenle Ankara’ya ziyarete gelen çoğu kimse Ankara’nın pek de siklenecek bir yer olmadığını görmüştür, bu durumu dile getirmiştir ve Ankara’lılar tarafından aşağılanmıştır. Her neyse. Ankara’nın yokuşu çoktur, bir tepeye çökersin, bebelerle biranı içersin ya da parkta çekirdek çitlersin, sonra da götün dona dona eve gidersin. Olay bu işte.

2.   Ucuz sayfa doldurma betimlemeleri… Bakın bunlar nelerdir? Ben de birkaç bir şey yazdım şu boktan yaşamım içerisinde ve samimi olarak söylüyorum, bir kitabın içerisinde karakterlerin ne yediklerinin, yemeği yapış şekillerinin, çeşitli yiyeceklerin anlatıldığı kısımlar tamamen BOŞTUR. Sayfa doldurmaktan öteye gitmez. Adamın yediği yemekleri saymasıyla karakter çözümlemesi yapıyorsan buyur sana birleşik krallık psikanalitik şövalye madalyası! Kuyruğunda sallandıra sallandıra gez. Egzotiklik, entellik ya da sebebi belli olmayan doğallık katmak için yapılan BOMBOŞ VE GEREKSİZ bir zorlamadan başka bir şey değildir bu. Ben de yaptım ya. Kendimden biliyorum. Benim böyle yapan arkadaşlarım var ve ben onlarla çok iyi geçiniyorum.

3.   Hepsinden daha kötüsü iki tane serserinin sikimsonik tanışıklık, arkadaşlık ve aşk zinciri. Osuruk, çiş ve bok muhabbeti de eklenince ben böyle aşkın da arkadaşlığın da içine tükürürüm. Evin içinde kadınsızlıktan çıldırmaya yüz tutmuş iki serserinin karşılarına çıkan ilk kadın parçacığında hissettikleri kıpırdanmanın aşk sanılması.  Rahatsız edici, tiksindirici ne kadar kusturan kelime varsa ROK gibi.

4 4.  Bu kitap, çirkin ama entel olup kız düşürmeye çalışan erkekleri iyi anlattığı için takdir edilmelidir. Kitabın gerçek yaşamdaki bu tip enteller tarafından beğenilmesi normaldir. (Bu maddeyi neden buraya yazdım bilemedim.)


NOT: Kitap okunmuyor değil. Okunuyor, hakkını vermek lazım. Çok fazla sıkmıyor ama sikiyor (Türkçe karakter sorunsalı). Çok sinirlendim kitabı bitirene kadar. Midem bulandı, ben gidiyorum. 

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

аффикс -ken в турецком языке

Pedofili ve 4 Film

Выпадение узких гласных на турецком