Rusça Şarkı Önerileri

Sovyetlerin çöküşünden sonra kapitalizmin ülkeye nüfuz etmesiyle değişen kültürel yapı ve rus müziğinin amerikan kültür emparyalizminin yoğun baskısı altında kalmasıyla oluşan yozlaşmayı sizlere... şaka şaka. Radyoda, tvde orada burada karşıma çıkan birkaç Rus şarkısını paylaşmak istedim (Komisyoncu falan değilim amk). Anladığımdan değil ha. Yalan söyleme, hiçbir bok anlamadan ritmin akıcılığı ve sözlerin uyumu nedeniyle bir İngilizce, İspanyolca, falanca dildeki şarkıyı saatlerce dinlemedin mi amk. İşte öyle bir şey bu da. He işte. Belki seversin. Hoşuna gider. Yeni bir şeyler tatmış olursun. 


Şu sıralar bu dayıya sardım.


Grubun ada bak Via Gra :))


Bu şarkıya da bir operatör reklamında rastladım. Hoşuma gitti. Ben Özgürüm diyor abimiz. 


Hafifledim. oh.



Bu mantarları seviyorum. 

Mantarlardan anlayacağınız üzere Moskova merkez patlıyor herkes. Bu şarkıda istemsizce votka içip götü başı dağıtasım ya da sokağa çıkıp milletten sigara isteyesim geliyor ashdahsd



Nargiz ablamız da kapalı satanist amk :D 


Aha bunlar da "AVRUPA BU KIZLARI KONUŞUYOR" var ya. Onlar aq :D Tarz değiştirmişler biraz.




Bu bebenin diğer şarkıları da fena değil.


Bu abla da bizdeki Emre Aydın gibi aq. Yani tarzları açısından değil. Bütün şarkıları aynı gibi. Bu şarkısını dinleyin yeter.


Yorum yok


İşte Bir LADA şarkısı amk. Buradan Dağıstan'a, Çeçenistan'a, Maykop'a, Soçi'ye, Kazan'a selam ederem aq.



Bu Feduk denilen bebeden o ses nasıl çıkıyor? Tebrik etmek lazım. 

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

аффикс -ken в турецком языке

Pedofili ve 4 Film

Выпадение узких гласных на турецком